Tuesday, February 19, 2013

Kek yang terbang untuk majlis Hari Keluarga dengan anggaran keahlian 300 lebih orang..Besor tul keluarga ni.Lokasi di Parit Makmur dekat Senggarang Batu Pahat..Mereka berpakaiaan sedondon bewarna hijau..Wah best giler majlis ni..Banyak acara /'permainan dijalankan..Macam nak joint jer tp tuan rumah kata kena tukar Binti Razali la..He..Pujian yang berkali-kali diterima..Semua puji kek akak memang sedap..Ada sorang tu dia buat kek juga.Diaambil sepotong kek.Tapi kek tu di tenung sambil berkata kenapa kek yang dia buat tak sama dengan yang saya buat..He..Jom meh bljr ..Terima kasih daun keladi Zarina kerana sudi memberi kepercayaan kepada saya..Tq bebanyak ee..

 Top..
 2nd..
Har...kisah disebalik tabir..Kek-kek yang saya post ialah kek yg dibuat pada 8,9,10,11 hb Feb 2013..Ini merupakan hari kek 4 saya bekerja tanpa henti.Kek yang diambil pada 11/2/13 pagi..Hari sebelum sy hanya dapat tido 3,4 jam sehari..Masuk hari ke-4 setelah selesai tingkatkan kek ini, saya rasa kek bergoyang..Har..Rupa-rupanya imbangan badan saya agak kurang stabil kerana sangat2 kurang rehat.Apa pun alhamdulillah semua tugas yang diamanahkan siap dengan jayanya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Ija's Cakes and Chocolates. Designed by Whitey Mommy