Tuesday, December 13, 2011

Terima kasih cikgu..Kek hantaran tunang untuk cikgu Rahmah Sayuti.We love u SMSJ.


Amacam cun x reben tu..Ha..ni belum masuk kelas PME lagi. Ada saper2 nak ikut pergi
PME Sugar Flowers 19~23hb Dis 2011 yuran RM2800
PME Sugar Paste 26~30hb Dis 2011 yuran RM2900
Sugar Flowers tu terpaksa buat secara solo.Tak da geng la nak bersembang.Ada saper2 nak joint boleh ikut tapi bayar sendiri.
Kat mana?Bangi la you..Tgl hubby n anak2.Sian mereka kan.Untuk berjaya kena ada pengorbanan.



Kek hantaran untuk cikgu Rahmah Sayuti untuk majlis pertunangan anaknya.Dulu mengajar Sekolah Sains Johor,Kluang masa aku budak2 dulu.Tapi skrg dah tukar mengajar sekolah lain.Sekolah Menengah Sains Johor,Kluang itulah tempat aku dibesarkan.Tempat aku bukan shj menuntut ilmu bahkan disitulah aku membina jati diri yang kuat.Tempat yang aku dan kawan2 rindukan.Itulah rumah kami..We love u SMSJ.
Posted by Picasa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Ija's Cakes and Chocolates. Designed by Whitey Mommy