Friday, September 21, 2012

Wedding cake untuk perkahwinan Salsabil dan Izham..Kek fondant dengan bunga lily permintaan Izham yang melangsungkan majlis perkahwinan di Felda Lok Heng Kota Tinggi, Johor.

Rainbow cake disaluti fondant dihiasi dengan bunga Lily sudah kelihatan wow!!! dimajlis persandingan pasangan raja sehari.Kawin bukan banyak kali , sekali seumur hidup. Sama cantik sama padan semestinya lebih cantik dengan kek yang cantik..Pasangan pengantin pastikan kek anda menjadi tumpuan semua tetamu yang hadir..Wah grand giler dia kahwin, kek dia cantik giler hah..
 
.
Yang sebenarnya kek ni sepatutnya pose diatas stand bawah ni.Minggu sebelumnya pengantin perempuan dah bawa lari stand keknya .Jadi nak posing dengan stand ni tak dapat la..Minta juga kot-kot dapat belas ihsan dari pengantin gambarnya tp pengantin dah sibuk nak honeymoon tak dapat la den nak tolong..

Nak tengok bunga lily tu comel tak letak atas sekali cuba bayangkan dengan imaginasi anda...Lau tanya tuan buat kek semestinya meletup beb!!!Sekali pandang dua kali pandang ..terpandang2 memang tak sangka aku yang membuatnya..Syabas untuk diri sendiri..



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Ija's Cakes and Chocolates. Designed by Whitey Mommy