Saturday, December 29, 2012

Aku suka jadi sugar artist..best sgt2.Sebab dapat hasilkan kek yang cantik2..kepuasan yg tak terkata..

..Design ribbon..2nd time wat design ni..suka gak..cm best gak..Bila kata fondant ada yang kata takut la nak tempah sebab tak boleh makan.Saya orang Kluang, tak nak buat malu orang kampung.Dunia fondant sudah mengalami byk perubahan.Dulu fondant iaitu gulanya tak sedap!!Tak boleh makan tapi pakar2 gula telah menjalani byk pembaharuan.Rasanya sedap,boleh dimakan.Kek dalamnya kebiasaannya saya upgrade untuk menjadikan rasanya amat berbaloi dengan harga yg beratus2 tu.Harga 2 tiers sy masih harga pengenalan dari RM350.Saya sangat suka buat kek fondant sebab hasilnya memang superb..cantik,boleh dipegang2,tahan lasak yang pasti kena sedap!!Bagi yang ingin melangsungkan perkahwinan tahun hadapan masih mencari2 kek perkahwinan/hantarn dsb boleh mencuba perkhidmatan saya.Insya-allah saya akan berikan yang terbaek untuk majlis anda.Amin


 Suka giler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Ija's Cakes and Chocolates. Designed by Whitey Mommy